DSpace Repository

PLACE BRANDING и его актуальность для Беларуси

Show simple item record

dc.contributor.author Реут, Т. А.
dc.date.accessioned 2016-12-15T09:09:14Z
dc.date.available 2016-12-15T09:09:14Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Реут, Т. А. PLACE BRANDING и его актуальность для Беларуси / Т. А. Реут // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 816-820. - Библиогр.: с. 819-820 (6 назв.). ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10533
dc.description.abstract Внутренняя политика ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject PLACE BRANDING ru_RU
dc.subject депонированные рукописи ru_RU
dc.subject бренд Беларуси ru_RU
dc.title PLACE BRANDING и его актуальность для Беларуси ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account