dc.contributor.author |
Бачурина, Татьяна Владимировна |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-12T08:57:23Z |
|
dc.date.available |
2016-12-12T08:57:23Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Бачурына, Т. У. Сацыяльная рэклама ў Беларусі / Т. У. Бачурына // Культурная спадчына беларускага народа: праблемы захавання і развіцця : XXXVI навуковая канферэнцыя студэнтаў, магістрантаў і аспірантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (28-29 красавіка 2011 г.) : зборнік навуковых артыкулаў / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2011. - С. 10-13. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10287 |
|
dc.description.abstract |
Реклама в средствах массовой информации |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.subject |
социальная реклама |
ru_RU |
dc.subject |
реклама в средствах массовой информации |
ru_RU |
dc.title |
Сацыяльная рэклама ў Беларусі |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |